TÚRA

ARBORÉTUM / FÜVÉSZKERT

Erdély #3 - Borzont

by - május 01, 2017

A természeti szépségek után következett egy kis vidéki turizmus is, elvittek minket Borzonton kocsikázni, a végén pedig volt egy népzenei, népdalos, néptáncos bemutató is. Kicsit már kókadozott mindenki. Közben az eső is nekikezdett, volt, aki nem is akart jönni, mondván, hogy nem akar elázni. Hát, minket nem zavart. Ráadásul 5 perc múlva még a nap is kisütött.

Borzont a Basa Fogadónál rakott ki minket a busz, itt vártak minket a lovaskocsik. A kocsi talán kicsit túlzás, még szegélye sem volt, csak ráültünk a szélére, a lábunk lógott, nagyon élveztük. Főleg, amikor egy méretes pocsolyába nyargaltak a lovak, akkor mindenki felkapta a lábát. A hátunk mögött érkező kocsinál pedig a lovak ki sem akartak jönni a vízből. Rengeteget röhögtünk, isteni hangulata volt.
Aztán ahogy megérkeztünk egy kis tisztásra, következett a hegedűvel kísért népdalbemutató, közben kaptunk pogácsát, pálinkát, utána egy kis néptánc következett (aki szeretett volna, meg is táncoltatták), nagyon jó volt így késő délután.
Visszafelé a Basa Fogadóban vacsoráztunk, utána mentünk vissza Bogárfalvára, már félig alvó állapotban.

Csöpörög az eső.

A lovaskocsik beparkoltak.

Pocsolyaveszély.

A lovak szerint a víz tiszta és iható. Le is tesztelték.

Ismét gyönyörű a táj.

Bocicsalád.

Kíváncsi gigacuki picibocik.

A környéken nagyon sok turistáknak való kiadó ház és szállás van.

Megint egy finom vacsora.