TÚRA

URBEX

TEMETŐ

TEMPLOM

KASTÉLY / VÁR

ARBORÉTUM / FÜVÉSZKERT

Kápolnák útja Hetényig újra - egy másik elhagyatott tanya

by - március 12, 2017


Amolyan edzésként mentünk végig barátnőmmel Kecskeméttől Hetényig, ő még nem járt erre. Én már eléggé untam, de most legalább a másik elhagyatott tanyát is megnéztük. Reggel még ezer ágra sütött a nap, de ahogy elindultunk, be is borult és utána már csak néha bújt elő, kicsit se volt melegünk. Viszont most először láttunk őzeket is.



Nem fotóztam sokat, már így is rengeteg kép készült erről a részről. Anikó szerint egyébként még egy tanya elhagyatott, amit most nem néztünk meg, de majd legközelebb (máskorra is hagyni kell valami látnivalót).

Őzek, rögtön a városhoz közel.



Útépítés és munka a földeken. Itt mindig sár van, úgy látszik...


Kiscsikók az egyik tanyán.







Az egyik (szokásos) szemétkupac közelében találtam.

Ettől egy pillanatra frászt kaptam (messziről csak annyit lehetett látni, hogy valami emberformájú dolog lengedezik az ágon).



A képen egy harkály van elrejtve.

Itt kicsit közelebbről.

Rengeteg helyen kihajtott az ibolya.


És egy kábult katica.

Az elhagyatott tanya összedőlt főépülettel. Jó régóta lehet lakatlan.





Még a festés is látszik nyomokban.

Ez egész jó állapotban van.




Ezt az épületet valószínűleg a szomszéd használja (illetve ilyenkor a fene tudja, melyik tanya kié). Olyan tipikus horrorfilmes kinézete van.





Anikó és a másik elhagyatott tanya, amit múltkor fényképeztem.



Cuki kisbárány.


Igazi pozőr...




Út közben, Hetény felé.


Nagynyír.

Kecskék.


Takaros kis ház és környék.


Anikó nagyon fotóz.

Még egy harkály.



A póninak malaca van.

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

0 Hozzászólás